Termeni si Conditii 4B - Let's Do It, Romania!
18213
page-template-default,page,page-id-18213,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-13.5,qode-theme-bridge,qode_advanced_footer_responsive_768,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

Termeni si Conditii 4B

Termeni si conditii

pentru folosirea aplicatiei 4B – powered by Let’s Do It, Romania!

Let’s Do It, Romania! este o asociatie cu sediul social situat in comuna Tunari, Strada 1 Decembrie nr 51,
judet Ilfov, cod unic de identificare 28576004, inregistrata in Registrul Asociatiilor si Fundatiilor cu nr.
31PJ/25.05.2011, reprezentata prin Ionut Iordachescu, in calitate de reprezentant legal („Let’s Do It,
Romania!”, „noi” sau „noastre”)

1. Despre acest document
Prezentul document functioneaza ca un contract intre Let’s Do It, Romania! si reprezentantii
autoritatilor publice ce se inregistreaza in aplicatia 4B.
In prezentul document prezentam modul de functionare al aplicatiei, precum si drepturile si obligatiile
utilizatorilor si ale noastre.

2. Scopul aplicatiei
Aplicatia 4B este o platforma de preluare si procesare a sesizarilor primate de la voluntari prin
intermediul aplicatiei de mobil TrashOut.

3. Cum functioneaza:
3.1. Voluntarul, persoana fizica, se inregistreaza in aplicatia pentru mobil TrashOut, inregistreaza o
zona cu deseuri precizand urmatoarele:
– Coordonatele exacte ale zonei cu deseuri
– Tipurile de materile idetificate in zona respective
– Marimea aprozximativa a zonei
– Fotografii cu zona respective
3.2. Daca zona respectiva se afla pe teritoriul Romaniei, aplicatia 4B preia automat datele zonei
raportate si le transforma intr-o sesizare catre autoritatea responsabila pentru zona sesizata.
3.3. Autoritatea primeste sesizarea prin fax/email.
3.4. In cadrul sesizarii, autoritatea primeste si datele de inregistrare in aplicatia 4B pentru a gestiona
sesizarile care ii sunt alocate.
3.5. Pentru a se inregistra in aplicatie este nevoie de Nume si Prenume, e-mail si parola
3.6. Pentru a se autentifica in aplicatie este nevoie de e-mail si parola
3.7. In cazul in care parola a fost pierduta se poate folosi functia de “Am uitat parola” pentru a
schimba parola.
3.8. Autoritatea se autentifica in aplicatie pentru a vizualiza si administra sesizarile.
Datele pe care le poate vizualiza:
– Fotografii cu zona sesizata
– Numarul de inregistrare al sesizarii in aplicatia 4B
– Ultima modificare asupra sesizarii
– Marimea zonei cu deseuri
– Autoritatea sesizata

– Judetul
– Status-ul sesizarii
– Coordonatele
– Datele de contact ale autoritatii:
o Tipul autoritatii
o Nume
o E-mail
o Telefon
o Fax
o Website
o Judet
– Actualizarile facute pe seizure de preprezentatii aplicatiei sau de autoritate
Datele pe care le poate administra:
– Datele autoritatii:
o Tipul autoritatii
o Nume
o E-mail
o Telefon
o Fax
o Website

3.9. Un reprezentant al aplicatiei contacteaza autoritatea pentru a cere un numar de inregistrare al
sesizarii, in cazul in care autoritatea nu l-a inregistrat in aplicatie
3.10. Daca intr-un interval de 30 de zile autoritatea nu a revenit cu un raspuns pentru
sesizare, reprezantatii aplicatiei transmit sesizarea catre Comisariatul Judetean al Garzii de
Mediu pentru luarea de masuri.
3.11. Reprezentantii Comisariatului Judetean al Garzii de mediu au aceleasi drepturi pe
sesizari pe care le au si autoritatile locale, pot vizualiza si administra sesizarile.

4. Drepturile si obligatiile partilor
Drepturi si Obligatii ale autoritatilor Locale:
4.1. Pe langa celelalte drepturi stabilite, autoritatile locale au urmatoarele drepturi:
4.1.1. Dreptul de a folosi platforma 4B in conformitate du prevederile prezentului contract
4.1.2. Dreptul de a se inregistra in aplicatia 4B
4.1.3. Dreptul de a vizualiza notificarile de pe raza UAT-ului administrat
4.1.4. Dreptul a a mofifica notificarile de pe raza UAT-ului administrat
4.1.5. Dreptul de a isi modifica/reseta parola
4.1.6. Dreptul a modifica datele de contact
4.2. Pe langa celelalte obligatii stabilite, autoritatilor locale au urmatoarelke obligatii:
4.2.1. Obligatia de a nu impartasi parola cu persoane straine
4.2.2. Obligatia de a notifica reprezentatii aplicatiei daca datele de autentificare au fost instrainate
in maxim 24 de la momentul in care au realizat ca au fost instrainate.
Drepturile si obligatiile 4B:
4.3. Pe langa celelalte drepturi stabilite, 4B au urmatoarele drepturi:
4.3.1. Dreptul de a modifica prezentul document
4.3.2. Dreptul de a face actualizari prezentei aplicatii fara a notifica utilizatorii
4.3.3. Dreptul de a nu fi tras la raspundere pentru intreruperi ce nu tin de reprezentantii aplicatiei
4.4. Pe langa celelalte obligatii stabilite, reprezentantii 4B au urmatoarelke obligatii:
4.4.1. Obligatia de a pastra datele in siguranta
4.4.2. Obligatia de a anunta utilizatorii despre orice bresa de Securitate ce le-ar putea afecta
datele
4.4.3. Obligatia de a pastra aplicatia functionala cat mai mult timp posibil

5. Proprietatea intelectuala
Beneficiarul este de acord ca Let’s Do It, Romania! detine toate drepturile privind platformei 4B,
incluzand fara a fi limitat la drepturile de proprietate intelectuala, si ca aceste drepturi sunt
protejate de legile in vigoare din Romania si Uniunea Europeana. Sunteti de acord ca nu veti copia,
reproduce, modifica sau crea lucrari derivate din acest serviciu (4B). Asociatia Let’s Do It, Romania!,
care administreaza site-ul 4b.letsdoitromania.ro detine Copyright-ul asupra codului sursa, textelor,
functionalitatilor si a elementelor grafice.

6. Limitarea raspunderii
Furnizorul nu raspunde fata de Beneficiar pentru orice pierdere directa sau indirecta, actuala sau
potentiala, incluzand indicativ si nu limitative: paguba financiara (pierderea de venituri, economii sau
profituri) sau ne-financiara (pierderea de date, pierderea de client) sau orice alta forma de pierdere sau
orice paguba de orice natura si din orice motiv, daca aceasta provine din suspendarea si/sau incetarea
Serviciului.

7. Forta majora
Nicio parte nu raspunde de neexecutarea la termen si/sau de executarea in mod necorespunzator, total
sau partial, a oricarei obligatii, care ii revine in baza contractului, daca neexecutarea sau executarea
necorespunzatore a obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora. Forta majora
se notifica in termen de 5 zile de la producere si se dovedeste in termen de 20 de zile cu acte eliberate
de organele competente.

8. Litigii
Orice neintelegeri sau dispute intre partile semnatare, decurgand din incheierea, interpretarea sau
executarea prezentului contract, se vor solutiona pe cale amiabila, prin tratative directe. Daca dupa 15
zile de la inceperea acestor tratative neoficiale, Beneficiarul si Furnizorul nu reusesc sa rezolve in mod
amiabil o divergenta contractuala, fiecare poate solicita ca disputa sa se solutioneze de catre Instantele
Judecatoresti ale municipiului Bucuresti.

9. Clauze finale
Acceptarea prezentului contract si utilizarea de catre Beneficiar a Platformei 4B este echivalentul a
faptului ca Beneficiarului a citit, a inteles, si a fost de acord cu cele stabilite in Termenii si Conditiile
serviciului.